Viestintää yhdellä vilkaisulla

Digital signage -ulkomainonnan (DOOH – digital-out-of-home) tehokkuuden kannalta yksi ehdottomasti tärkeimmistä asioista on oikeanlainen sisällöntuotanto. Viestin on avauduttava katsojalle yhdellä vilkaisulla ja materiaalin tulee olla näyttöpinnoille optimoitua niin näytön koon, tiheyden, sijainnin, katseluetäisyyden kuin katseluajankin puolesta.

Mainostajan tarpeet ovat erilaisia erilaisissa ympäristöissä. Suurella LED-näytöllä vilkkaan autotien varrella viestin on oltava selkeä, lyhyt ja ytimekäs – urheilutapahtumassa mainos taas pyrkii luomaan maksimaalisen katsojaelämyksen visuaalisia elementtejä ja tehosteita hyväksi käyttäen.

Trilli on erikoistunut digitaalisen ulkomainonnan sisällöntuotantoon ja sen lainalaisuudet ovat meille peruskauraa. Asiakkaan logo ja muut staattiset materiaalit saadaan herätettyä henkiin animaation keinoin ja erilaisin efektein.

Tässä muutama esimerkki Riikan tekemistä mainoksista. Liike huomataan!

Riikasta olen löytänyt yhteistyökumppanin, jota arvostan ja johon voin luottaa. Visuaalinen silmä ja huolellisuus ovat kohdallaan. Vaikka screen-mainosten toteuttaminen on hektistä hommaa, Riikka ei pitkän linjan ammattilaisena turhia stressaa vaan hoitaa tilaukset sukkelasti.

Pekka Paakkala, Myyntipäällikkö, Medialiiga Oy

Tutustu myös näihin luomuksiimme